Monday, July 5, 2010

baby baby baby oohhh..




ape?igt aq ske ke lagu tu?ceh.hoho oke arini aq nk cte psal kes buang bayi yg blaku bagai cendawan tumboh selepas ujan dlm Malaysia lately nih..ayat cm nk wat karangan lak,oke abaikan.

aku sdeh seh ble bace kt surat khabar tiap2 ari msti ade pnye cte jmpe2 baby nih.jpe mayat baby da cm jpe smpah plak.kt mne2 ade,tong smpah,dlm utan,dlm kotak n pleng sdeh d tahap gaban dlm toilet..tmpat yg spatotnye tmpat buang taik uh leh jadi tmpat buang bayi lak.hadooiii nk ckp xde otak skola pndai,msok u ag..xbole nk komen byk la mgken mak kpd baby2 yg da jd mayat nih da gabra gle kot ble ank dlm perot dowg uh nk kua..twu pon maluu..kaw da buat sedap2,anak buang sepah2..pndai buat pndai tggong la an.sedang kan kuceng pon jge anak dowg.malu la sket korg yg wat bndalah nih..nk ke taraf korg lbey rendah dari binatang??eyy geram betol ase cm nk bleng je laptop ni kt pale dowg taw!grr!ea emosi plak.sori..astagfirullahalazimmm...


ni paleng myakitkn ati,myedihkan,meruntun jiwa dan sebagainye la.
tataw la ape mak kpd baby ni pk time dy wat cmni kt anak dy sendiri...
lau mak dy kne flush cmni msti da tkitai2 cm kambing msok air.
ni kan plak baby yg blom sempat nk bkak mte...
haa..tataw nk ckp pe.hnye mampu beristighfar....



smoge mak kpd mangsa baby2 yg x bdose nih mdpt blsan yg setimpal......ameennn...

Saturday, July 3, 2010

peraturan ttp peraturan:(

bulan ni mood agak down down down..krane ape???ahh itu kte yang kite tatawu..oke nk bg tawu la nih.sabar bole?huu



ceritenye begini,semalam an aku ngan ibu g skola un tok mngambil report card yg result nye x sberape pon.nk tawu ke?tayah la ea aku x pandai cm korg huu "-,- result ta sberape tu oke ag aku bole je trime ngn ati yg tbuke sbb ape yg aku dapat tuu mmg sesuai la ngn usaha aku yg x sberape..tp!!!yg mbuatkn aku sdeh bcampur haru biru adalahhhhhhh....markah demerit aku sgt tggi...sob3..smpai ckgu pon da gelarkan aku ratu demerit..bengang gle kau tawuuu..ckgu ckp lau aku x naekkan balek mrkah demerit aku uh nnti sijil spm dye tules "kelakuan:sederhana",x mcm budak laen yg "kelakuan:baik"..pneng otak aku mmikirkan bendalah nih.kbanyakan kesalahan aku xdela besar mne,hanye sebesar lobang idong je..(spt:xbawa diari,dtg lambat).



oke mungken sala aku jge sbb mlanggar peraturan skola,even npk remeh da name pon student,ikot jela peraturan,jgn byk ckp.,bak kata cikgu kelas aku "bende yg remeh jgn di amek mudah".ye btol ckp dia,aku igt pesan dia tuu slame nih lau peraturan kcik2 uh aku men langgar je.skang sape susa...atiqa aris jgakkkk...