Saturday, July 3, 2010

peraturan ttp peraturan:(

bulan ni mood agak down down down..krane ape???ahh itu kte yang kite tatawu..oke nk bg tawu la nih.sabar bole?huu



ceritenye begini,semalam an aku ngan ibu g skola un tok mngambil report card yg result nye x sberape pon.nk tawu ke?tayah la ea aku x pandai cm korg huu "-,- result ta sberape tu oke ag aku bole je trime ngn ati yg tbuke sbb ape yg aku dapat tuu mmg sesuai la ngn usaha aku yg x sberape..tp!!!yg mbuatkn aku sdeh bcampur haru biru adalahhhhhhh....markah demerit aku sgt tggi...sob3..smpai ckgu pon da gelarkan aku ratu demerit..bengang gle kau tawuuu..ckgu ckp lau aku x naekkan balek mrkah demerit aku uh nnti sijil spm dye tules "kelakuan:sederhana",x mcm budak laen yg "kelakuan:baik"..pneng otak aku mmikirkan bendalah nih.kbanyakan kesalahan aku xdela besar mne,hanye sebesar lobang idong je..(spt:xbawa diari,dtg lambat).



oke mungken sala aku jge sbb mlanggar peraturan skola,even npk remeh da name pon student,ikot jela peraturan,jgn byk ckp.,bak kata cikgu kelas aku "bende yg remeh jgn di amek mudah".ye btol ckp dia,aku igt pesan dia tuu slame nih lau peraturan kcik2 uh aku men langgar je.skang sape susa...atiqa aris jgakkkk...

3 comments:

miss hav0c said...

hahaha comel..ko buat salah ape ni dik..

si suraya said...

ko jangan layan sangat demerit jadah sume tu!
tak penting pun! janji nnt result exam ko ok
teros tengok tepi je benda2 tu sume. huhu

atiqa aris said...

miss havoc:wat sala kcik je,dtg lmbat ngn xbwk diary.hehe


si suraya:yeke?x efek ke ble ke aq nk msok u t?msok sijil spm uh.huu