Saturday, December 11, 2010

contest mimik muka menarik:)

oke 1stly trimas lion mas kpd mas cikin yg rajen mbuat contest nih.hehe oke senanye aku nk ckp yg aku segan seh nk msok entry nihh.yela aku nih mke cm tempe basi je x mcm blogger2 laen yg kiut miut comel loteh.huhu tp aku nk masok gak,peduli hape org nk ckp ape.heho


ni special tok cik cikin je,korang jgn tgok ea.korang tutop mate je.hehe


psl gmba nih.err nk ckp ape ea.. owh baru aku pasan mke aku cm orang sembelit sedang memarahi anknye kn?haha gmba ni di snap di dalam toilet bilek aku.baru lepas buang hajat??eeyy mane de.ni bru siap2 nk g danga bay tau.suci ag time nihh...tettt.suda2.


oke aku nk promote bendalah nih kat 3 insan terpilih nih.ceh insan tpileh siaa.haha

sesape nk masok sgtla di alu-alukan.segala syarat n peraturan sila picit banner "Contest Mimik Muke Menarik" kat sebelah tu ea.oke da itu saje.bye korang:)

9 comments:

zacky ~786~ said...

anda di tag .~

atiqa aris said...

tag ape?huhu u suke jd org 1st comment an?haha

kak ina mail said...

Salam ziarah, acik singgah sini. cun lah memek muka tu.kalau org sembelit lagi ganas

Khairiz said...

haha..ok la tu...wajah seperti itu

Muhammad Taufiq Ab Gani said...

ehh cam ne nak buat benda ni ? haha :D tak paham cara dia.

akeep razalee said...

woot! auuww! style la muka u. .boleh menang ni. .ehe. woot~

atiqa aris said...

k.ina:hehe mne de seh.t sy singgah sne balek.hehe

khairiz:x oke la.cm kaen burok,haha

topek:t aku ajar ea.hehe

akeep:ekh tade maknenye.saje je msok ni:)

miki said...

u r rely kiut beb.. ^_^

atiqa aris said...

u too:)