Wednesday, December 22, 2010

saya nak jadik cam fatin liyanaaaa




apekah maksod tersirat di sebalik tajok entry tu?hanya Tuhan jela yg tawu.haha tak la, korang pon bole tawu gak sebab aku nak bgtawu la nih.*ayat cm keling mintak lempang.oke abaikan.tadi aku bosan2 so ape ag aku pon dok belek2 majalah dara.com yg da berhabok tersusun rapi dlm rak buku(edisi Mei 2010).pastu tjumpe plak kat 1 article nih pasal  Fatin Liyana.









mule2 aku cm berangan kosong je.otak aku selalu ckp,"mcm best an lau dpt amek medic kat endon?''tp bile aku bace je pasal cik Fatin Liyana nih hasrat aku nk pegi endon uh cm bkobar2 pulak.tapi bukan senang ooii.mule2 kena masok matrik pas uh pulun pnye pulun smpai dpt result gempak baru la beliau ditawarkan oleh pihak MARA tok pegi Endon..


korang ingat mesti ingat aku nk jadi hot n glamer cam beliau an? nehi!nehi! aku cume nk impian aku amek course medic tu tcapai.tu saje.tak dinafikan la ramai ckp bidang sains nih mmg susah tapi kalau ade usaha n keinginan semuanye mesti jadi senang kan?so korang doa2 kan la result SPM aku kali nih dapat best ea.and doakan jugak Matrik accept aku sebagai student dorang...aku mmg berharap sgt sehh.huhu kalau dapat peluang tu mmg aku aku buat betol2 la,lau tak dapat maybe bukan rezeki aku kot.oke nk jalan2 kat blog org laen.bye~


p/s:if  kak Fatin bace blog nih, bleyla tggalkan comment kat bawah ni. hehehe ;P

15 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

all d best la ek!

hiro said...

dulu bukan makwe gua. sekarang pun bukan. kui2.

Nanadd said...

awk awk ade tag hehe

atiqa aris said...

@IRAH HAJERAH AZMAN
tq:)

atiqa aris said...

@hiro
ceh,berangan.haha

atiqa aris said...

@Nanadd
trimas.lau de mase sy join ea:)

Sha Amane said...

gud luck for your spm result.

kay yea said...

best of luck yaw~~ :)

eh singgah n ade tagged tok anda~~

Puteri Iqa Izyan said...

comel je die.:))

blaja rerajin then pergilah indonesia jugak. hehe

atiqa aris said...

@Sha Amane
tq,doakan sy:)

atiqa aris said...

@kay yea
oke bos,trimas:)

atiqa aris said...

@Puteri Iqa Izyan
tu la psl.hope my dream come true:D

Dunia Mayaku said...

berangan pastu usaha...manusia tk kan pernah sampai ke bulan kalau tk mula dari berangan...all the best k...memfollow..

atiqa aris said...

@Dunia Mayaku
ya betol:)

~emmie~ said...

gud luck sis..