Wednesday, August 31, 2011

di pagi rayaa kampong ku indah nun jaoh di sanaa~

oke hye assamekom.arini agak malas nak update sobona eh tapi demi melaksanakan tanggongjawab kpd belog terpaksa la merajenkan diri mengadap laptop anga ni sekejap.korang nak thu x kisah sadis aku di pagi raya.xdela sadis mne pon cuma agak sedih la sebab raya 1st tuu aku still ag kat jb yg sunyi lagi sepi di saat2 jiran aku semua sudah pulang ke halaman kampong maseng2,huu oke jom baca ni.den nak story siket pasal 1st day raye arituu:)

jeng3.ni juadah masa 1st day raya aritu.x pasan pulak sambal goreng mak aku tertinggal kat dapur.maka x complete  la  gamba ini sobona ehh.sedap x hengatt.ibu aku mmg bole jd chef:D



oke jempot makan semuaa!haa kat sebelah tu boyfren saya.kacak x?pcaye2..jangan nk tegak sgt la kann.tu adek  sy laa.badan je besau cm bapak orang.tp die adek sy oke?sy ulang ag sekali adek sy ye;)



oke baju raye nih ibu ke anga yg pileh ekh..actually x bape suke la sebab tone kaler tu wat perot aku nmpak boncit cm orang mengandung je..=,= tp org da beli kann,pakai jela jgn nk banyak cikadak;p



nak letak caption ape nih??haha merdeka raya kot ekh?jgn pikir raye sangat laa.merdeka tu pon x kurang penting nye ye kawan2;)




hai sy atiqa aris,sy nak perkenalkan kat semua.ni la style baru dari sy.nme style ni maen bedal.oke?cun?lol.



owh ibuu.comel nye ibu sy secomel anak2 nye.ceh haha naseb baek ade bubu.kalau x mmg bosan la hidop sy 1st day raye maseh di bandaraya Johor Bahruu,yg bosan ag tiada ape....grr.



ni akak sy yang 2nd.nme shawl die,"shawl harimau kumbang tertumpah nila".nice jugakk la die pakai:)


oke da,gua nak g merayap.lu orang nak ikot?jommm!*xbole bla orang g beraya sana sini,aku g merayap banda jb tnpe arah tujuan.hahahaha


Oke demikian la topik kite pada harini.Selamat Hari Rayaa.take care on da road!esok baru balek kampong.yeayy!excited da nii;) doakan perjalanan kami2 ye esok.k tatatititutu gudnite:D


4 comments:

Ani said...

Hehehe...comel...<3

IeDa said...

Selamat Hari Raya!

atiqa aris said...

ani:die pon comel gak cm dak kecik.hee

atiqa aris said...

ieda:selamat ari raye to u too:)