Wednesday, September 21, 2011

kesian belog busuk bacin saye.


sekarang sedang berjalan.......
FINAL EXAM UiTM SEMALAYSIA LAA~


alamak kawan2 sekarang sy tenga final exam laaa.kesian seh kat belogg nih.suda lamaaa bangat tidak di naek taraf oleh beta.ar nampak tak taik cicak,sarang lebah,taik lipas dan mcm2 taik ag da btepek kat belog den niii.ok nk cite ni beta bz bangatt dong musim2 exam nih..nantila ag dua minggu baru activ balek blogging2 segala nihh ye.sekarang xbole maen sgt belog nih sbb otak da kat buku je,nak update pon enggak ade topik yg hot2 kokk...ampun ya ampunn.nampaknye folower aku pon da cabot sorang kerana da lme sgt x hupdate.haiseh..jgn gitu dong.lekk luu.gua bkn xnak update,gua bz la der n dear sekaliann.akhir kata dri gua pahami la idop sebagai seorang student part1 yg x bape pandai ag membahagikan masa untok men blog dan study.sekian mekasehh.gudnite n wassalam:))