Monday, November 7, 2011

gemok vs kurus (=,=)

omaiGod aku balek kampong semalam and most people says,"ika da nampak tembam siket".voice from other side pulak cakap,"ika x gemok pon cume berisi je.."<=*ckp jela aku da gemok nak kalis2 pulak.haha 

actually cheq x kesa pon bile orang cakap camtu tp jaoh jaoh jaoh kat sudut ati cheq ni ade jugak la rase sasau.eh bukan sasau,risau.yela dulu aku macam sekeping je mcm cicak kobeng tapi skang macam..macam..macam adibah nor?eh tak2 tu besa sangat,kecik siket..sape ekh...ahh!rosyam nor!kepale tengkorak awokk tu lagi x sama.haha wateva yg penting skang nihh aku da berisi siket la dari dulu..



choose between right or left?


kalau aku tanye semua popuan pon mesti dorang cakap nak jadi cam yang belah kanan tu kann.smela macam aku gak.aku nak kurus balek seperti zaman dulu kalaaa.aku rindu perot aku yg leper tuu.sobsob..:'( 

so ape lagi,mari kite mula menurunkan berat badannn! meroyan.kbye;p

4 comments:

starzieti said...

nak gemuk nak gemuk !

Woofer Storm said...

tkpe..kurus gemuk tetap comel je..hehee jgn risau la,janji hati hapy^^


follow kamu ya,

atiqa aris said...

starzie:ee jgn nanti kan susa nk kurus tau.

atiqa aris said...

wooferstorm:tp lau gemok mcm mne la epy.haha