Monday, November 28, 2011

got my first assigment!

tibe-tibe anak dara pak aris bermonolog sendiri...


"haa tu la kau.membebel lagi cakap first week takde lecturer masok la ape laa..sekarang tengok ape da jadi?sekali Ustaz CTU masok teros bagi assigment and ayat ape kene hafal semua.amek kauu.bermulanye detik-detik haru biru macam sem lepas.aku tolonglah siapkan semuanye dengan cemerlang,gemilang,terbilang oke..tak kisah la assigment ke test ke quiz kee.semua laa!jangan nak men2 ag.no time for that Ika!kau tu da besoo pikir mase depan siket bole takk??ee ke nak kene jotos baru sedar nih!!"

amboi?panjang naa kau bebel?haha oke nampak tak semangat die tu?hehe oke la tu je entri cetoet tet arini.wish me luck ye kawan2.doakan sekali lau rajen.kbye.chow cendol:D 

15 comments:

Suraya Aris said...

baek2 study ika, jgn mls2 cam aku. hehe good luck :)

atiqa aris said...

bae cikuu.haha

ahsfantasy24 said...

All the best dear !
:)

Airil Azmei(Sky EagLe) said...

study sungguh2...^.~

Woofer Storm said...

study ,tak mo malas2 tau..hehe^^

atiqa aris said...

ahsfantasy:thx dear!

atiqa aris said...

airil:baek cikgu.."-_-

atiqa aris said...

woofer storm:oke bos!

El-Janna said...

hahhakk tula kan dah byk dia bg keje^^

hehe gud luck^^

atiqa aris said...

tawu tape.hehe thx u:)

era kecik said...

gud luck ye.. ^^

# belajar leklok.. hehehe

atiqa aris said...

era kecik:baek memm.hehe

wan nurul hezrina said...

semoga success okies.mesti org tua mengharAPkan yang terbaekk=)

EmpayarUtama said...

Blaja rajin2 tau. Tp kalau tak rajin cam aku pun aku ada fesbuk dan belog juga hahahahah

atiqa aris said...

thx:)