Monday, November 14, 2011

kalau ade pertandingan panton wa nak join la:D

pak cik aku keje Telekom,
asalamualaikom:)

nampak berok pakai bikini,
korang sehat arini?

minom sirap letak asamboi,
amboi,amboi,amboi~

hahaha.haa nampak tak panton aku tu.jawab jangan x jawab.mahal tuu aku jual.hehe actually aku update entri nih sambil tengok pertandingan pantun antara IPTA kat TV1.mula-mula mcm mengarot la aku tengok sebab die pakai tema cam kesultanan melayu melaka gitu.beriya je ngan tanjaknye,kerawang-kerawang nye kat kepala student-student tuu.da macam orang kawen aku tengok.tapi lama-lama aku tengok macam best la pulak an?kalau UiTM aku buat pertandingan camtu aku nak join lah.mesti x menang kan?op kos laa.panton cam hampeh ade hati nk menang.hahaha ala bukan nak menang pon saje kutip pengalaman.at least aku ade bakat panton siket-siket cam kat atas tu tauu.kau ade? x adeee.haha

tengok la video nihh.idola aku dalam bab-bab panton nihh adelaaa JOHAN!yeay!give a big clap tok beliau! sebab suke buat i gelak terbahak-bahak sampai hantok-hatok kepale kat dinding sampai darah-darah kepale i tauu.*oke yang ni nampak benor nipuu nyerr.hehe.;)





oh yaa sebelom kite bersurai,let me indroduce u my 1st sista yang baru je nak joget-joget dalam dunia blog nih.nama die Ema.tapi aku panggil die Kolot.ehh!bukanlaa.bukan sebab die kolot,tapi sebab masa aku kecik2 aku suke tengok cerita Rosalinda yg petang-petang tu tau.,pastu dalam cerita tu die asek cakap Barcolod-Barcolod.so aku pon macam terikot-ikot.haha untok pengetahuan korang Barcolod tu salah satu banda kat Philipina:) oke da ke laot gile da nihh..sila la singgah beliau.korang klik je gamba kat bawah tu:)




oke la tu je eh arini?take care,gudnite switdream.jangan tido lambat-lambat tau.nanti lebam cam koala da tak cun,da x kacak.hehe daa~ asalamualaikom:)

15 comments:

Suraya said...

oh blog aku tak promote. merajok ni

atiqa aris said...

ala kau da otai2,kau yg bngong g buang blog kau dulu.along tu dak kecik ag.haha

RinsyaRyc said...

hitam-hitam buah strawberi,
makin dipandang makin berseri.. cait.. amende ni~ huhu

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Woofer Storm said...

pantun ni kalau pandai main,best gak..

**dunia blog ni memang best.kan??

Miss Eiza said...

ok kite terjahhh ;))

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..follow pakjoe blk tau

Saiazuan said...

hehe x pandai den nak pantun2 ni

EmpayarUtama said...

Eh, salah masuk kotak komen ke ni?

Eena Arrina said...

hihi..ena na join jugakla..alang2.bek kite wat ptandingn pantun sndiri..hihi <tetibe -.='

Selendang Merah said...

wah siap ada promote bawah tu...Sm memang peminat johan.:)

atiqa aris said...

empayar utama:mne de salaa.huu

atiqa aris said...

eena arina:jumla ape tggu lagi.hehe

atiqa aris said...

selendang merah:tlg je:)

Islam said...

Pls make a post related comments
Allah
Islam
Muslim
Dajjal