Wednesday, November 2, 2011

penyakit kronik dan detik hari jadi ^_^\/

hoo shit.aku tatau la ape ke namenye penyakit nih.tp yg pasti penyakit ni wujud since baru2 setat cuti sem aritu.and ni da masok minggu ke4 kot cuti.nak masok sem 2 dah kot.tp pyakit nih still x baek2 lagi.nak tawu x penyakit ape?haa xnak?sampai ati ekau...T_T haha aku de penyakit xbole tido malam laaaaaa.adoiyaii.manyak susa woo.xbole tido malam,siang baru tido.gilo.kalau kat uma sewa aku still camni x mcm ari2 aku terlepas bas pulak an..

ee xnakla jadi camni sem depan.mampuih den...''-_-

owh yeah da masok 18.alhamdulillah Tuhan da panjangkan umo aku ke tahun ni.da 18 taon idop rupenye.ish2 krepot da..xbole nk gedik2 ag da..kene jadi matang.yes!tu azam aku taon 2011 aritu.haha okela nak layan facebooker pulak:) babai have a nice day,semoga Allah memudahkan hari kite.smile sokmo,daa~

6 comments:

athirah said...

happy birthday ;)
haha dh tua
samala ngan aku
smlm aku tido kul 6.30 pagi kot

Nyamuk Terbang said...

sama la kita xleh tido mlm
ohh hepy besday hehe

atiqa aris said...

athirah:thx tau:) gile xnk aku ari2 tdo camtu.huu

atiqa aris said...

nyamuk terbang:hehe tq.yeay sme.gimme 5!haha

starzieti said...

selamat hari lahir ! :D

same la kite. sejak menjak nih susa betul nak tido malam. waktu siang senang pulak tidonye. geram betul.
-.-

atiqa aris said...

selamat2,haha thx:) sme an.gimme 5!lol.