Thursday, December 8, 2011

jatuh cinta pandang pertama..

lately nih ade sesuatu yang menarik perhatian aku kat fakulti.hari-hari aku asek ingat die je.sunggoh die sangat beri effect besa pada aku.aku tengok kat sini dan sana semua nye sama.tiada yang menarik perhatian aku.cuma die je yang boleh buat aku sebot,"waahhh..." sambil buat mata besarr.tiba-tiba mata aku terpandang sesuatu...tu diaa!wahhh..cutting yang menarik!aku suka.suka sangat.sebab die laen daripada yang laen.mesti seronok kalau dapat rasa kelembutan kulitnyaa..haa boleh angau den dibuatnyaa..zzz

baru aku tawu macam ni rasanya jatuh cintaa...seronok gilaa.



rasanye indahh bangatttt!




yeay!akhirnya aku jumpa jugak ape yang aku carik selama nih...



jap ehh...
aku de amek gamba die td.hehe

........


ish mane nihh.....x jumpa pulak....



oke ni dia.





                                                                           tadaaa!


pau coklat yang gemok lagi menyelerakannn!yess2!haha


haa aku jatuh cinta kat pau nih laa.1st time aku nampak die kat tray tingkat-tingkat tuu macam rasa nakk sangat makan tau.tengok-tengok eh ade favor coklat la.wajibla try kan.memang sedapp.da la saiz die yang besar,coklat die pon sedap,kulit die pon lembot je.hee suka suka!tapi aku takdela nak makan bendalah ni hari-hari kan.walau pon memang setiap kali aku nampak je,aku mesti nak beli tapi tak kan lah aku nak melantak ni je hari-hari kann.kang ade yang balek jb badan macam adibah nor kang.hehe sekali-sekala bole la..eh nape tengok je?jempotla rasa.jangan segan-segan,haha;p


oke la tu je,babai!
thx for reading base on tajok yang agak serabai.kihkihkih :D

*best tu pantun tuuu.hehe gudnite semua,swit dream ye:)


13 comments:

Suraya Aris said...

peh romantiknya cinta pandang pertama dia. haha

atiqa aris said...

kann,haha kat jb tade kan pau coklat ni.hehe

Woofer Storm said...

suka makan pau kacang..heheee

atiqa aris said...

pau coklat ag sedap la.hehe

khairul akmal bin azman said...

first love kan!

best sgt2..

Nurul Iman Rosman said...

belom penah rase lagi cinta pandang pertama.

tak jumpe lagi kot yang sedap mate memandang. ngeee! ;p

atiqa aris said...

khairul akmal:best gile kot.huhu

atiqa aris said...

nurul iman:hee nanti mesti jpe:)

wan nurul hezrina said...

jarang2 jupe pau inti coklat=)akakpun suka sangat ngan coklat=)

atiqa aris said...

kann.gimme 5 la kak:)

Cik Sibuk said...

woh, sangat gebu & montok!

bukan tuan rumah..tapi pau.

heheee

atiqa aris said...

cik sibuk:hehe tawu tape:)

atiqa aris said...

cik sibuk:hehe tawu tape:)