Thursday, December 1, 2011

turn to the last month of year 2011

tak sangka ekh da sampai ke penghujung tahon.belom abes 2011 lagi.maksod aku kurang dari sebulan je lagi nak abes tahon 2011.dah 3 hari aku tak update belog.*macam la korang kesah.haha "-,- tak macam dulu hari2 aku update.biasa la masa tu ingos lagi excited hari-hari ade je benda nak mengarot kat belog  tak seberapa nih..


asalamualaikom Disember:)




owh aku ade bende nak cerita kat korang nih.since da nk masok 3 week aku start sem 2 nih,da 3 orang cakap lebih kurang macam ni la kat aku,"Ika sekarang da berubah la,dulu cam happy2 je sekarang muka toya cam banyak masalah..".apekah yg diorang mengarot tu?haha aku cukop bahagia kot sekarang.aku rasa life aku sem ni lagi better dari sem lepas.aku dapat ketenangan yang aku tak pernah dapat sebelom nih.Alhamdulilah even memang ade masalah siket-siket tapi everything is under control.takdela beban sangat ponn.hehe maybe sebab sem nih aku lebih "pendiam" kot dari dulu.yela dulu pegi mana-mana ade je orang aku nak gosip-gosip,nyakat semua.sekarang da tak lagi.bukan tak,tapi da jarang la.aku lebih suka stay sorang-sorang kat PTAR buat keje ke,baca Solusi ke..





aku bukan lonely ke ape.tapi tahla ek.I just wanted to spend my leisure time with beneficial thing la derr..tu pon salah ke??mungkin ade suara sumbang cakap,"Ika da jadi nerd da sekarangg..." bia lah.mula-mula aku mcm risau la jugak macam mane la member-member aku ni boleh expect camtu.tapi bak kata Shairah merangkap besfren aku.biarkan je orang cakap ape,asalkan benda yang kau buat tu berguna ,tu pon da cukop.soal happy atau tak cuma diri sendiri je yang tawu.yang penting aku bahagia macam ni:)


wehweh..
tolonglah jangan pikir bukan-bukan eh.aku pulak yang risau tau.haha oke la babai.have a nice day esok.jejaka-jejaka tampan jangan lupa pergi semayang Jumaat ye esok.ehh yang tak tampan pon wajib pergi tau.dont ponteng-ponteng haa.nanti Tuhan mara tatauu.hehe oke chow.nyte swit dream:)

6 comments:

Suraya Aris said...

wah ika dah matang lah. lebih matang dari angahnye. hehe :D

ahsfantasy24 said...

Solusi tu paling best!
sarat dengan manfaat :)

atiqa aris said...

suraya aris:eleh kau.haha

atiqa aris said...

ahsfantasy24:tawu tape kan?:)

apik pehe said...

hahaha...makin besar dah budak ni

atiqa aris said...

abes tu nak maken kecik?haha