Friday, February 10, 2012

bile seluar terkoyak..

hai sayang-sayang ku.sayang ke?bole la..uhuk-uhuk.eh asalamualaikom:) *lupe pulok. oke arini aku nak cerita pasal kejadian masa netball aritu. masa koko hari rabu aritu kan,tepat kol 5.30 petang aku pon turon la ke padang yang tak berapa nak besa tu.seperti biasa , dengan mood yang ceria ala-ala astro ceria , dimulakan dengan bismillah maka kitorang pon lari la keliling padang 5 kali. ye 5 ye kawan-kawan.saya ulang lagi sekali,bukan 1 bukan 2 tapi 5 round tau dek non..haa sempott mak...*ceh haha beriya gile kan.tapi tak kurus pon,maken "sihat" lagi ade since dok kat sini.lol.




habes je warm up,lari 5 round dan bla bla bla.tibe la masanye untok maen.haa masa maen ni den malas nak cerita nih.tapi nak cerita gak.*heh.keling tak keling aku ("=..=) ..huu oke siyes la aku cam excited siket maen kali nih.sebab biasa aku amek position GK.macam patong bengong siket la diri je kat tepi tiang gol tu.tiang tu ngan aku pon da takde beza da..tapi kali ni wa amek position WA wa cakap lu! agak seronok la sebab boleh men tolak-tolak,rebot-rebot bola bla bla bla..haa camtu la best.baru terasa nikmat kuar peluh masa men netball.heho =)

sedang aku excited rebut-rebut bola bagai.tiba-tiba bola tu lalu cantek je kat kaki aku.so aku nak amek bola tu kene la tonggeng siket kan..pastu kan jeng jeng jeng...prakkkk! dalam hati aku,hoo sh** bunyik apekah?orang kentut ke...d***! seluar aku koyak...memang teros dapat rehat free la aku kan. sampai dorang abes maen,buat cool down semua aku dok je tepi padang.kang bangon kang sexy pulok an..adoyai xbole bla sunggoh...akan ku kenang cerita ni sampai aku krepot.at least ade la benda nak dicerita kat anak cucu aku kan.huhu "-_- \/



haa tamatla riwayat seluar kesayangan aku.ape??tamat?ohh tidakk akan ku jahit balek kau dengan sekukuh-kukuhnye.haha kesian aku tak bole join diorang sampai abes..ohh ye terima kasih banyak kepada coach netball yang memahami.siap bagi nasihat lagi kat aku seluar ape yang sesuai pakai masa sukan.hehe thx cikgu ilebiu muah-muah. oke la da nak maghrib.chow cincau:D


1 comment:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

rindunya nak main netball! :D