Thursday, March 29, 2012

entri untuk orang mengandung

aritu aku dengar Hot.fm pasal kenan masa mengandung.benda ni x bole nak caya sangat pon.tapi ade jugak yang betol-betol jadi.so aku pon dah berangan awal-awal kalau aku mengandung,aku nak tengok muka budak niiii je hari-hari..hehe untuk ibu yang sedang mengandung bole la join sekali tenung muka budak ni sampai juling.lol





comel gile an?mana tawu kot-kot kenan ke..tiba-tiba keluar pulak anak aku muke sebijik macam budak kat atas ni haa..aaala comel-comel..haha actually ni semua pengaruh cerita Wonderful Life.sebab budak ni berlakon la aku bole melekat je depan laptop 2,3 jam.cis.buang masa sunggoh.oke dah.tu je arini.bosan an?haha xde idea la memalam buto ni haa.sori.."=_=

thx pada yang stil sudi baca belog hampeh ni.jasamu dikenang.hehe ok bai selamat malam:))