Saturday, March 31, 2012

ohh my Doraemon :D

asalamualaikom korang..cakk!kita bertemu kembali dalam edisi gerak gerak gerak khas!!
ehhhh?*ape kau ni Ikaa..simpan-simpan siket gila kau tu jangan tunjok sangat kat orang..kang lari mak mentua tengok kang..=_=

oke dah. jum setat. hee masa aku kecik-kecik dulu, aku suka sangat tengok cerita Doraemon kat rumah nenek aku tau. sampai aku kadang-kadang pikir seronoknya kalau Doraemon ni betol-betol wujud an.ape kau nak mintak je dia.nak kete,nak terbang,nak makan ape.mintak je kat Doraemon ni.kompom dapat.kadang-kadang jeles tengok Nobita tau.aku rasa "uih..kelas kau Jah dapat kawan cam Doraemon.untonglahh~ ".

neno neno neno!ke tepi!ke tepi! Doraemon nak lalu.haha ade pulak Doraemon bunyik cam ambulance?pon bolee.hehe ni kalau die terbang kat tingkap bilik aku ni,aku cabot heli kat kepala die tu. aku pakai dan boleh la aku terbang ke mana sahaja aku mahuuu.weeeeee.ahh sudah.terlebih imaginasi la pulak an.."-_-


oh ye.esok gua nak pergi aerobik kat Taman Merdeka.lu orang nak ikot?oke jomm!ehh jap.tengok? Doraemon pon nak ikot?da siap bawak gelung sendiri da haa.ewahh~ ingat comel la tu wat muke camtu?haktuih.lol.asal dengki sangat ni Ika?belasah nak?"-,-


hehe tapi tu masa budak ingos dulu... sekarang gua da anak dara eh! ape barang tengok Doraemon anak cik Maimon nih...x rock langsong! baek tengok Nona.baru wanitaa~ haha dah mula dahh die..oke la.time to sleep!gudnyte korang!

2 comments:

Suraya Aris said...

hape dah cite pasal doraemon. cam budak kecik. haha

atiqa aris said...

ala tapela.rindu.hhee