Friday, December 21, 2012

kan dah kena sound~

hai kau orang. kau orang wat gapo du? dah makan? dah solat? oops lupa pula saya hendak membagi salam . assalamulaikom ade orang tak kat dalam~  tak jawab dapat dosa tau , kalau jawab je dapat pahala . so? kau orang nak mana satu? dosa kek? pahala kek? jawab jangan tak jawab .

"hape minah nih... krik krik."



*lol. intro je dah macam sampah. huh sudah-sudah kang ade yang menyampah kang.

oke hari ni nak cerita pasal hari Selasa hari tu . ada apa dengan Selasa? yezza tepat sekali~ hari memakai baju korporat . kampus aku je ke kampus korang pon ek? tape lah mana-mana je. 

macam ni. aku kan selama kat sini tak pernah tau pakai baju korperat . aku ade tapi tak pernah pakai . pakai pon ade lah sekali seumor hidup aku kat UiTM nih.. tapi sem nih ade lah something yang aku join society kat UiTM nih , yg menetapkan seluruh ahlinya WAJIB memakai baju korporat setiap hari selasa. aku macam .. 

????!!

alamak.. baju tu masa aku beli part 1 , badan comel lagi , sekarang dah part 4 badan agak-agak mak orang.. boleh bayangkan tak macam mana aku nak pakai baju tu?? baju korporat kau tahu la kan cutting die camne kan. almost 2 sem kot aku tak usik baju tu. gile sexy kalau aku pakai camtu je. aku baru je nk hijrah sikit-sikit.. huhu maka aku pon mengambil inisiatif yang agak weird tak pernah dibuat orang sebelom nih. aku rasa la macam tak pernah tengok orang pakai. haha

tahu aku watpe? aku pakai simis yang agak2 labuh tutup punggung then baju tu aku buat la baju luar ala-ala kardigan gitu. macam mekanik pon ade . tapi tape demi society tersayang aku bedal jugak pakai camtu pegi kelas.... 

memang orang pandang aku macam alien la kn, jarang kot orang pakai baju korporat ala-ala kadar camtu. popuan pulak tu kan. memang tak lah. ade yang cakap oke, style , bijak-bijak. aku paleng berterima kasih dekat lecturer dan pak guard sebab takde yang tegor aku pakai camtu hari tu. aku lalu sebelah dorang je tapi cam tak kisah je aku tengok. alhamdulillah lepas jugak dari dorang. *actually tunggu gak dorang tegur kot-kot salah besar ke pakai camtu . berani mati je laa "-_-




tapi di celah-celah tu ade lah sorang tu cakap , "eh jangan la pakai camni. buruk tahu tak . tayah la pakai camni lagi." . oke fine......T_T sentap kejap. memang la agak buruk. tapi nk compare kan pandangan Allah dengan manusia aku rasa pandangan Allah lagi penting kot. lagipon nak sound tu baek-baek sikit dek non. maen hembos je kau eh. u should talk to me in proper way. mustahil die tak tahu kenapa aku pakai camtu.. aku nak je alter baju koperat aku tu,tapi aku tak reti. kang rosak tak pasal-pasal. tape lah dulik  je lah kot orang nak cakap ape. i will do more of what i like as long tak melanggar hukum syarak , aku rasa oke kot... lagipon body  aurat aku pandai lah aku menjaganya dengan penuh rapi. ceh ayat nk gadoh. =.= gurau2. sori.

tu je cite die. nampak tak aku agak emosi kat situ.hee oke bai!

owh ye kawan-kawan UiTM seluruh malaysia!


malam ni tido sorang-sorang. semua orang balek hari ni aku je balik esok. sadis . haha oke la gudnight asalamualaikom:)

2 comments: