Friday, May 17, 2013

ayat paling tahi aku pernah jumpa..lol.

asalamualaikom ohh asalamualaikom!

wehh? aiseh semua orang dah tido rupanya. tape-tape. aku cuma nak cerita yang tadi kan aku scroll punye scroll twitter aku sampai jari patah dan terjumpa satu ayat ni, dia cakap ..

"tak perlu tembak aku dengan pistol, cukup dengan satu kenyitan dah buat aku menggelupur."

SO SUWITTT~~  *sambil tangan tongkat dagu pikir,"untungnya kalau dapat..". what the hekk?

haha ok la ape-ape je. aku ada satu pesanan untuk para lelaki,  jangan guna ayat di atas untuk usha perempuan, kalau tak nak kena baling dengan lesung batu. lol okbai. asalamualaikom :)


5 comments:

arin cat said...

LOL = lots of love >.<

Sarah Mohd Saleh said...

Ayat tu wat I tcirit dngo, mmg tak la I nak caye die bole menggelupur dgn 1 kenyitan. Mihmih

Tedi said...

dia jujur tu :)

Fahmi Md Noor said...

belog dan entri pon kemas buat tertarik nak baca..

Fahmi Md Noor said...

belog dan entri kemas buat tertarik nak baca