Thursday, October 17, 2013

ini baru gangster !

assalamualaikum kawan2

"hahh tu dia abang-abang kacak gua:p so semua dah tengok KL Gangster 2? aku bet ramai yang dah tengok. cuma persoalan dia korang tengok yang lanun punya ke legal punya? kuang kuang kuang~"

hari ni nak gengster sikit boleh ke?
boleh ke tak boleh lu pedulik apa, gua nak jugak. haha
ehh gua bukan bini tailong maa.
bini tailong tak pakai tudung maa.
ini anak dara pak aris maa. anak dara yang manis lagi laris.
*eh bodoh jangan merepek sangat pepetang ni.

gua update ni bukan saja-saja datang kacau masa lu orang.
gua ada benda baik punya nak kasik tunjuk sama semua.
ni bukan barang biasa maa.
gua tengok pon rasa macam kena sengattt!
eh sudah la cakap banyak pon tak guna.
lu orang kasik tengok sediri leyy!


oke ini video paling terbaik dari ladang gandum kot aku rasa. isu semasa + islamic value kat situ. memang kena batang hidung. haha ok bye asalamualaikum :)